divendres, 15 de novembre del 2013

Reflexió sobre la "vida" del meu blog

En aquesta petita entrada m'agradaria fer una breu reflexió sobre la interacció, el dinamisme, en definitiva, la vida i el moviment que està patint el meu blog; transformat i palpat pel número d'entrades i visites que ha rebut des de què l'he obert.
És molt interessant que el Blogspot tingui la possibilitat de comprovar de forma molt visual, amb estadístiques, "l'èxit" que té un espai públic com és aquest blog. En el meu cas, les estadísitques del meu blog dibuixen les següents gràfiques de barres:

Com podem veure, l'entrada que es troba en el capdalt de l'estadística de les entrades que han rebut més entrades es tracta de  la primera que vaig fer al obrir el blog. 

En el cas de les quatre següents que es troben en nivells similars pel què fa a número d'entrades (17 - 10 visites) considero que han sigut força visitades ja que al resultar ser entrades sobre reflexions i opinions pròpies; llavors, l'explicació pot ser que la gent ha volgut comparar la seva pròpia entrada amb la meva, amb l'objectiu de captar idees que se'ls hi havia escapat o millorar la seva entrada.

I pel què fa a les entrades sobre Medis audiovisuals (9), Benginguts al Blog de TAC (7) i El valor afegit dels llibres digitals (7) consten d'un número molt similar de visites perquè en el cas de la primera, perquè tot just és la última que vaig fer i ha constat de molt pocs dies per ser visualitzada. La segona, perquè és una entrada sense cap mena d'interès on dono la benvinguda a aquell que vulgui visualitzar el meu blog; a part de ser una entrada curta i esqueta. I en l'última entrada destacada, al ser una experiència pròpia d'un tema que havia de tractar tothom com és el llibre digital i en què hi constava molts altres més llibres digitals a part de l'escollit pel meu grup de treball i per mi; així que considero que només l'han visitat els meves companyes de feina.

I per finalitzar, si parlem dels dos últims casos, del primer dir que, de la mateixa manera que he esmentat en l'últim paràgraf, al tractar-se de l'Edu365 el qual permet experimentar molt altres àmbits; llavors, considero que és normal que només hagin consultat el meu blog els components del meu grup. I en l'última entrada, dir que al tractar-se de la xerrada sobre el Josep Mª Silva, cadascú ha volgut reflectir la seva pròpia visió sobre la conferència. 


Doncs així, dono per acabada la meva reflexió sobre les entrades que he fet últimament i de les quals em sento força contenta ja que veig que un Blogspot ens permet a tots, no només referint-me als meus companys d'aula, sinó a tots aquells que vinguin i visualitzin o comentin les meves entrades, fem una comunitat, petita i alhora gran, de coneixement.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada